Geriausi žaidimo apdovanojimai ir Geoffo Keighley išpirkimas | „DeanBeat“.


Geoffas Keighley išpirko savo dešimties metų jubiliejinį šou „The Game Awards“. Tai buvo vakaras, kupinas įsimintinų akimirkų, naujų žaidimų anonsų ir pelnytų apdovanojimų.

Ketvirtadienio vakarą buvau teatre „Peacock“ daugiau nei tris valandas, kad galėčiau visa tai pamatyti. Tą pačią dieną surengėme savo GamesBeat Insider Series: Hollywood and Games renginį, tačiau didžiausios žaidimų šventės dieną man pavyko paskelbti 17 istorijų.

Ir Keighley atpirko praėjusių metų kritiką, kai jis buvo paimtas į užduotį dėl to, kad nepripažino žaidimų pramonės atleidimo, po trumpo laiko užgrobė būgnais apdovanojimų už sceną ir nesugebėjo tinkamai apsaugoti scenos.

Šiais metais buvo daug scenos apsaugos, kad sustabdytų scenos skubančias priemones, ir pakankamai laiko pranešėjams, tokiems kaip Swen Vincke, kuris įteikė Metų žaidimo apdovanojimą po to, kai praėjusiais metais laimėjo šį titulą (ir buvo nutraukta kalba) už Baldur’s Gate III. Vincke’as prognozavo, kad geriausią 2025 m. žaidimą sukurs lyderiai, kurie „nelaikys kūrėjų kaip su skaičiais skaičiuoklėje“.

Ir šį kartą Keighley pripažino 34 000 atleidimų pramonėje per pastaruosius 2,5 metų ir pirmą kartą „Game Changer“ apdovanojimą įteikė Amirui Satvatui – vienam asmeniui, kuris padarė tiek daug kūrėjų galimybę gauti darbą.

„Satvat“ padėjo daugiau nei 3 000 žmonių susirasti darbą, sukurdama lengvai pasiekiamus darbo išteklius, kurie apibendrindavo visas žaidimų pramonės laisvas darbo vietas. Emocingas Satvatas pareiškė, kad be puikių žmonių nepavyks sukurti puikių žaidimų, o tėvai jį išmokė, kad jo vertė slypi tame, kaip jis elgiasi su kitais žmonėmis. Jis atsižvelgė į šias mintis kurdamas skaičiuokles ir daugiau, kad galėtų teikti darbus kūrėjams.

Kitas puikus dalykas apie Keighley pasirodymą buvo tai, kad jis atnešė žaidimus. Žinoma, gandai, kad Half-Life 3 ten nebuvo, o „Rockstar Games“ nepasirodė su „Grand Theft Auto VI“. „Nintendo“ neparodė savo „Switch 2“.

Tačiau Keighley scena buvo vieta, kur solo „Balatro“ kūrėjas laimėjo tris apdovanojimus, o „Black Myth: Wukong“ laimėjo daugybę apdovanojimų, pademonstravusių Kinijos gebėjimus vystytis ir užsitikrinusią vietą Kinijos kultūrai pasaulinėje arenoje. Ir kur Team Asobi parodė visiems, kad paprastas 3D platformeris Astro Bot gali laimėti Metų žaidimą. Kaip didelis „Senua“ gerbėjas, džiaugiausi, kad „Senua’s Saga: Hellblade II“ laimėjo už geriausią garso dizainą, o Melina Juergens – už geriausią atlikimą (antrą precedento neturintį kartą).

„Naughty Dog“ debiutavo nauja intelektine nuosavybe – pirmąja žaidimo franšize nuo „The Last of Us“ pasirodymo prieš 11 metų 2013 m. Pavadinimas „Intergalactic: The Heretic Prophet“ buvo mokslinės fantastikos žaidimas su plika moters personažu, kurio kai kurie silpni protai. skambins „pabudau“.

Grafika buvo nuostabiai tikroviška, tačiau erdvėlaivio gale buvo keistų produktų išdėstymo vietų, pavyzdžiui, žodis „Porsche“. Su tokiais pavadinimais kaip „Crash Bandicoot“, „Jak & Daxter“, „Uncharted“ ir „The Last of Us“, „Naughty Dog“ turi trigubos didybės reputaciją.

Tačiau „Intergalactic“ nebuvo geriausias naujo žaidimo anonsas parodoje, galbūt todėl, kad per daug laiko buvo parodyta, kaip moteris nusiskuto galvą.

„Witcher 4“ anonsas parodė, kaip tai padaryti. Jame per tokį trumpą laiką buvo pasakojama jaudinanti, grafiška ir kinematografiška istorija, išryškindama moterį Witcher Ciri iš Cintros, o ne pagrindinį vyriškį Geraltą iš Rivijos. Primindamas man, kad kinematografija yra meno forma sau, anonsas vaizdavo sceną, kai miestiečiai aukodavo jauną mergelę „dievui“, kuris iš tikrųjų buvo tik pabaisa. Ciri bandė išgelbėti moterį ir surengė epišką kovą su į žmogaus galvą panašiu voru primenančiu monstru, kuris buvo tikrai šiurpus. Pasirodė neblogai. Pabaigos komentaras buvo toks taiklus: „Čia nėra dievų, tik monstrai“.

„Elden Ring“ kūrėjai iš „From Software“ grįžo su „Elden Ring: Nightreign“ – nauju kooperatyviniu žaidimu „Elden Ring“ pasaulyje, skirtu tokiems žmonėms kaip aš, kurie negali baigti tokių žaidimų patys.

Taip pat apsidžiaugiau, kai pasirodė tokios įžymybės kaip Harrisonas Fordas, kuris iškrėtė pokštą kartu su balso aktoriumi Troy’u Bakeriu, vaidinusiu pagrindinį vaidmenį nuostabiame filme „Indiana Džounsas ir Didysis ratas“ (kuris pasirodė per vėlai šiais metais, kad laimėtų kokius nors apdovanojimus). ).

Atsižvelgiant į mūsų Holivudo ir žaidimų renginį, buvo malonu matyti tiek daug bendradarbiavimo tarp pramonės šakų. AGBO, kurią įkūrė broliai Russo, kūrę filmus „Keršytojai“, bendradarbiavo su Neople, kad sukurtų būsimą Nexono filmą „The First Berserker: Khazan“, kuris buvo pakankamai smurtinis žaidėjams.

Taip pat buvo Snoopas Doggas, kuris dainavo dainą iš savo naujojo albumo, kuris buvo išleistas tą pačią naktį. Tai dar kartą pavyzdys, kaip pramogų pateikimas žaidėjams, nesvarbu, ar tai būtų Fallout TV šou, ar naujas Snoop Dogg darbas, yra puikus būdas reklamuoti savo produktą. Deja, Snoop neparodė naujo žaidimo.

Tačiau ten buvo ir žaidimų superžvaigždžių. Josefas Faresas, „Hazelight“ įkūrėjas ir 2021 m. metų žaidimo „It Takes Two“ kūrėjas, grįžo su kitu bendradarbiaujančiu, padalinto ekrano bičiulio titulu, pavadintu „Split Fiction“. Jis sakė, kad komanda „išsivelia į šūdą nieko nesugadindama“, ir ši kūrimo filosofija paskatino žaidimą, kuriame žaidėjai šokinėja į mokslinės fantastikos ir fantazijos pasaulius ir išeina iš jų, kad spręstų galvosūkius. Dalis apie besiplaikstančias kiaules mane prajuokino.

Faresas 2017 m. per The Game Awards ceremoniją garsiai pasakė: „Pašik Oskarą“. Tačiau dabar, kai tokiose laidose kaip „Fallout“ (geriausios žaidimo adaptacijos laimėtojas) matomos puikios santuokos tarp pramonės šakų, įdomiausia yra tai, kad mes esame auksiniame kelyje. Holivudo ir žaidimų bendradarbiavimo amžius.

Randy Pitchfordas, „Gearbox Software“ generalinis direktorius, pirmą kartą pademonstravo „Borderlands 4“, tikėdamasis išpirkti prekės ženklą po pragaištingo šios vasaros filmo „Borderlands“. Jis atrodė puikiai, net su pažįstama stilistinė grafika, kaip komiksas, atgyja.

„Mafia: The Old Country“ kūrėjas „Angar 13“ išleido anonsą, kuriame pavaizduota „sukurto“ žmogaus kilmė ir mafijos iškilimas Sicilijoje XX a. pradžioje. Tai buvo patraukli scena su įdomiais personažais ir žiauriu choreografiniu smurtu. Man patiko „Mafia III“ pasakojimo ir veiksmo-nuotykių derinys ir tikiuosi, kad šis žaidimas tęs tą tradiciją.

Ir man patiko matyti, kaip patyręs žaidimų kūrėjas Warrenas Spectoras ir jo studija „OtherSide Entertainment“ išleido filmo „Thick As Thieves“ anonsą, kuriame naujoviškas slaptas „Thief“ žaidimas (kurio pradininkas buvo Spectoras ir įgula 1990-ųjų pabaigoje ir 2000-ųjų pradžioje) perkeliamas į kitą lygį. atsirandantis keturių žmonių žaidimas, susipriešinantis vienas su kitu konkurenciniame kelių žaidėjų žaidime.

Galiausiai buvo išlaisvinta matyti, kad „Wargaming“, kompanija, klestėjusi iš tokių gyvų paslaugų pavadinimų kaip „World of Tanks“ ir „World of Warships“, pasirodė su originalia intelektine nuosavybe „Steel Hunters“, mokslinės fantastikos žaidimu. Tai rodo, kad pramonė vis dar gali įgyvendinti naujus žaidimų projektus, nesuvaržyta novatoriaus dilemos.

Taip pat buvo puiku matyti, kad „Netflix“ rodo mobiliesiems skirtą žaidimą (gruodžio 17 d.) „Squid Game Unleashed“, susietą su 2 sezono „Squid Game“, populiariausios visų laikų „Netflix“ laidos, pasirodymu gruodžio 26 d.

„Game of Thrones“ yra panašiai gydomas kaip „Sostų žaidimas“: „Kingsroad“ iš „Netmarble“ ir „Warner Bros. Pocket Pair“ „Palworld“, pardavęs 25 mln. kopijų per mėnesį, gruodžio 23 d.

Taip pat gausime Okami 2 iš naujos Capcom studijos. Pradinis režisierius Hideki Kamiya grįžta vadovauti tęsiniui kaip studijos „Clovers“ vadovas. Kitos studijos, padedančios žaisti, yra „M-Two“ ir „Machine Head Works“.

Tai buvo nuostabi diena žaidimų pramonei, kuri vis dar turi atgauti kvapą po daugybės studijų uždarymo ir atleidimo per pastaruosius 2,5 metų. Tikėkimės, kad viena gera diena veda į kitą, o vienas geras „The Game Awards“ pasirodymas veda ir į daugelį kitų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -