Kinijoje pagamintos transporto priemonės bus eksportuojamos į automobilių terminalą Taicange, rytinėje Kinijos Jiangsu provincijoje, sausio 8 d. (People’s Daily Online / Wang Xuzhong)
2024 metais Kinijoje buvo įforminta 88,38 mln. muitinės deklaracijų, o tai rodo stabilų bendros Kinijos užsienio prekybos apimties, laipsniško augimo ir kokybės augimą. rašo He Yin People’s Daily.
Remiantis Kinijos generalinės muitinės administracijos paskelbtais duomenimis, bendras šalies prekių importas ir eksportas 2024 m. pasiekė 43,85 trilijonus juanių (apie 6 trilijonus USD), ty 5 procentais daugiau nei per metus ir pasiekė rekordinį lygį.
Kinijos užsienio prekybos augimas 2024 m. pasiekė 2,1 trilijono juanių, nes antra pagal dydį pasaulio ekonomika toliau įtvirtino savo pirmaujančias pozicijas prekyboje prekėmis. Importo ir eksporto produktų struktūra taip pat buvo nuolat optimizuojama ir atnaujinama, o aukštųjų technologijų produktai rodo gerus augimo skaičius ir naujų prekybos rūšių bumą.
Nepaisant didėjančių iššūkių ir neapibrėžtumo, Kinijos užsienio prekyba ir toliau demonstruoja atsparumą, parodydama Kinijos ekonomikos gyvybingumą ir potencialą. Tai pabrėžia, kad augančio protekcionizmo akivaizdoje atvirumas ir bendradarbiavimas išlieka strateginiu pasaulio ekonomikos vystymosi pasirinkimu.
Jungtinės Tautos (JT) ir Tarptautinis valiutos fondas (TVF) neseniai perspėjo, kad didėjantys tarifai gali stabdyti pasaulio ekonomikos augimą. Protekcionizmui didėjant, daugelis šalių ieško būdų, kaip sušvelninti augančių prekybos kliūčių poveikį jų ekonomikai.
Laikydamasi naujovėmis pagrįsto vystymosi požiūrio ir energingai didindama vartojimą, Kinija nuolat didina aukšto lygio atsivėrimą ir stiprina savo atviro ir abipusiai naudingo bendradarbiavimo galimybes, priešpriešiniame globalizacijos vėjui, nuolat besiplečiančiam „draugų ratui“. užsienio prekyboje.
Remiantis statistika, Kinija turi importo ir eksporto įrašus su beveik visomis šalimis ir regionais, įtrauktais į JT statistikos skyrių. Kinijos prekyba su daugiau nei 160 prekybos partnerių visame pasaulyje išaugo, o šalis tapo pagrindine prekybos partnere daugiau nei 150 šalių ir regionų.
Kinijos užsienio prekyba su tradicinėmis rinkomis, įskaitant Europos Sąjungą ir JAV, 2024 m. augo. Be to, pirmą kartą „Belt and Road“ šalys partnerės sudarė daugiau nei 50 procentų visos Kinijos užsienio prekybos vertės. Didelė Kinijos užsienio prekybos dalis praėjusiais metais buvo iš besivystančių rinkų, tokių kaip ASEAN. Būtent nuolatinis atsivėrimo plėtimasis dar labiau stiprina šalies užsienio prekybos atsparumą.
Aukščiausios klasės, ekologiškų ir pažangių produktų teikimas pasauliniams prekybos partneriams
Neseniai JAV Las Vegaso mieste pasibaigusioje buitinės elektronikos parodoje (CES) amerikiečių žurnalistas Patrickas George’as tris kartus išbando Kinijos elektrines transporto priemones (EV). Jį patraukė tai, ką jis apibūdino kaip „nepriekaištingą Kinijos elektromobilių surinkimo kokybę“. Kinijos automobilių pramonės pažangą jis priskyrė gausioms investicijoms, vieningam dėmesiui elektrifikacijai ir programinei įrangai, mokymuisi iš partnerių, nusistovėjusia tiekimo grandine ir intensyvia vidine konkurencija.
Kinijos gaminių populiarumas CES parodė, kad atnaujinta „Made in China“ versija yra pagrindinis aukštos kokybės Kinijos užsienio prekybos plėtros veiksnys. Remdamasi visa pramonės sistema, Kinija ir toliau skatina mokslines ir technologines naujoves, kad sukurtų naujas kokybiškas gamybos jėgas.
Atnaujinta Kinijos gamyba Kinijos prekybos partneriams suteikia daugiau aukščiausios klasės, ekologiškų ir pažangių produktų. Pavyzdžiui, Kinijos kompanijų gaminamos skalbimo mašinos su dirbtiniu intelektu gali automatiškai nustatyti skalbiamų drabužių svorį ir medžiagas bei pasirinkti optimalų skalbimo režimą. Kinijos išmaniuosiuose maisto gaminimo įrenginiuose yra įvairių tipų meniu ir jie gali paruošti skanius patiekalus tik per dainos laiką. Kinijai toliau didinant inovacijų pajėgumus, Kinijos produktai įgauna vis didesnį populiarumą ir pripažinimą visame pasaulyje.
Didžiulės Kinijos rinkos atvėrimas norint pasidalinti plėtros galimybėmis
Didelė Kinijos rinka yra dar vienas esminis veiksnys, lemiantis aukštos kokybės plėtrą ir besiplečiantį „draugų ratą“ Kinijos užsienio prekyboje.
Kinija nuolat plečia savanorišką ir vienašališką atsivėrimą, taip pat institucinį atsivėrimą, išlaisvindama didžiulės Kinijos rinkos potencialą. Šios pastangos prisidėjo prie kokybiškos šalies užsienio prekybos plėtros, suteikdamos pasauliui daugiau rinkos galimybių.
Naujuoju tarptautiniu sausumos-jūros prekybos koridoriumi gabenant šaltąja grandine į Kiniją buvo gabenamos ir į kinų karštųjų puodų meniu įtrauktos žuvys iš Naujosios Zelandijos, žaliapelekės arklinės žuvelės iš Vietnamo ir kiti produktai. Vaisiai, tokie kaip Tailando durianai ir Laoso bananai, patenka į Kinijos rinką per Kinijos ir Laoso geležinkelį, praturtindami Kinijos žmonių vartojimo pasirinkimą.
2024 m. gruodžio 1 d. Kinija nulinio tarifo režimą suteikė 100 procentų visų mažiausiai išsivysčiusių šalių, turinčių diplomatinius santykius su Kinija, tarifų eilučių, todėl importas iš atitinkamų šalių per mėnesį išaugo 18,1 procento, ty 5,8 procentinio punkto daugiau. daugiau nei per pirmuosius vienuolika 2024 m. mėnesių. Tai dar labiau parodo didžiulį didžiulės Kinijos rinkos potencialą, kuri neabejotinai suteiks milžiniškų galimybių daugiau pasaulio šalių.
Kinijos ekonomika turi stabilų pagrindą, daugybę pranašumų, tvirtą atsparumą ir didelį potencialą. Dominuojanti tvirtos Kinijos ekonomikos ilgalaikė tendencija ir ją palaikantys elementai nepasikeitė. Tai suteikia Kinijai daugiau pasitikėjimo dalijantis galimybėmis ir siekdama bendro vystymosi su likusiu pasauliu.
Pasidalinkite šiuo straipsniu: