Prisijunkite prie mūsų kasdienių ir savaitinių informacinių biuletenių, kad gautumėte naujausius atnaujinimus ir išskirtinį turinį apie pramonės šakos pirmaujančią AI aprėptį. Sužinokite daugiau
Kai 77% įmonių jau naudoja ar tyrinėja AI naudojimą, o daugiau nei 80% teigia, kad tai yra svarbiausias prioritetas, vadovai nori gauti maksimalią vertę iš šios technologijos. Tačiau galimų sprendimų apimtis ir juos lydintys rinkodaros pranešimai gali apsunkinti aiškų kelią. Čia yra keletas gairių, padedančių įvertinti AI įrankių „galimybes ir nustatyti, kaip geriausiai tinka jūsų organizacijai.
Kai žiniasklaida pasinaudoja tam tikra platforma, arba jūs atrandate, kad jūsų konkurentai naudoja tą patį, natūralu susimąstyti, ar taip pat turėtumėte. Tačiau prieš nagrinėdami naują sistemą, nustatykite problemas, su kuriomis susiduria jūsų verslas. Kokie yra pagrindiniai jo iššūkiai? Jos pagrindiniai poreikiai? Kai nukreipėte savo dėmesį, pertvarkykite sprendimą, kurį svarstote per šį objektyvą.
Jei AI technologija išspręs tiksliai apibrėžtas, išmatuojamos problemos, su kuriomis susidūrė jūsų įmonė (tai yra, automatizuodami įprastas užduotis ar didinant komandos produktyvumą), įrankį verta ištirti. Jei jis tiesiogiai neprisijungia prie jūsų problemų sprendimo, judėkite toliau. PG gali būti nepaprastai galinga, tačiau ji turi apribojimų. Jūsų tikslas turėtų būti pritaikyti tik tose vietose, kur tai gali padaryti prasmingiausią poveikį.
Bandomosios programos ir eksperimentiniai biudžetai
Kai nustatėte, kad tam tikra sistema gali strategiškai palaikyti jūsų poreikius, jūs įvykdėte pirmuosius būtinus kriterijus – tačiau tai nereiškia, kad esate pasirengęs pirkti. Kitas žingsnis yra skirti laiko žymiai patikrinti technologiją per nedidelės apimties bandomąją programą, kad nustatytumėte jos veiksmingumą.
Vertingiausi bandymai naudoja sistemą, jungiančią prie svarbiausių pagrindinių našumo rodiklių (KPI). Anot „Google Cloud“: „KPI yra būtini GEN AI diegimui dėl daugelio priežasčių: objektyviai įvertinti našumą, suderinti su verslo tikslais, įgalinti duomenų pagrįstus pakeitimus, sustiprinti pritaikomumą, palengvinti aiškų suinteresuotųjų šalių ryšį ir parodyti AI projekto IG. Jie yra labai svarbūs norint įvertinti sėkmę ir vadovaujant AI iniciatyvų patobulinimams. “
Kitaip tariant, jūsų testavimo sistema gali būti pagrįsta tikslumu, aprėptimi, rizika ar atsižvelgiant į tai, kas KPI jums yra svarbiausia. Jums tiesiog reikia turėti aiškų KPI. Kai tai padarysite, surinkite nuo penkių iki 15 žmonių atlikti bandymą. Tam idealiai tinka dvi septynių žmonių komandos. Kai tie patyrę asmenys pradės išbandyti tuos įrankius, galėsite surinkti pakankamai įvesties, kad nustatytumėte, ar ši sistema verta mastelio.
Vadovai dažnai klausia, ką jie turėtų daryti, jei pardavėjas nenori su jais vykdyti bandomosios programos. Tai yra pagrįstas klausimas, tačiau atsakymas paprastas. Jei atsidursite šioje situacijoje, nebendraukite su įmone. Bet kuris vertas pardavėjas laikys garbę sukurti jums bandomąją programą.
Be to, suplanuokite iš anksto ir atidėkite lėšas eksperimentiniam AI biudžetui. Tai turėtų būti ta vieta, kur norite, kai norite išbandyti įvairius sprendimus be per daug galimybių. Net jei atrodo, kad viskas vyksta sklandžiai, suteikite savo komandai daug laiko susipažinti su technologijomis ir prisitaikyti prieš pirkdami ar padidinant.
Prioritetą teikia duomenų saugumui ir pardavėjo skaidrumui
Kai apsvarstote platformą, atminkite, kad ne tik vertinate technologiją, bet ir už jos esančią įmonę. Pardavėjai turėtų būti tiek pat tikrinami – jei ne daugiau – nei pati technologija. Įsitikinkite, kad dirbate tik su pardavėjais, kurie palaiko aukščiausius duomenų saugumo standartus. Jie turėtų laikytis visuotinių duomenų apsaugos ir etinių AI principų standartų, o pačios platformos turėtų būti sertifikuotos kaip 1 SOC 2, 2 tipo 2 tipas, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (GDPR) ir ISO 27001.
Be to, patikrinkite, ar jūsų pardavėjai nenaudoja jūsų įmonės duomenų AI mokymo tikslais be aiškaus sutikimo. Virtualaus susitikimų teikėjo „Zoom“ yra populiarios įmonės, kuri planavo nuimti klientų turinį, skirtą naudoti savo AI ir ML modeliuose, pavyzdys. Nors jie galiausiai nepadarė šių planų, incidentas turėtų sukelti susirūpinimą tiek įmonėms, tiek vartotojams.
Jei pateikiate specialų AI potencialą, atsakingą už šią sritį, šis asmuo gali valdyti visus duomenų saugumo poreikius ir užtikrinti organizacinį laikymąsi. Tai gali jaustis kaip nereikalingas, papildomas darbas, tačiau tai yra būtina. Atminkite, kad viskas, ko reikia, yra vieno iš jūsų teikėjų duomenų pažeidimas, kad priverstų jus prarasti klientų pasitikėjimą – jei ne jūsų klientai.
Galutinės mintys
Lyderiai turi naudoti struktūrizuotą požiūrį vertindami AI sprendimus, kad iš jų gautumėte maksimalią vertę. Pirmiausia sutelkite dėmesį į problemų sprendimą, atidžiai sekė bandant ir bandant programas, duomenų saugumą ir nustatant apčiuopiamą vertę. PG gali būti nepaprastai galinga, tačiau tik tada, kai taikoma tinkamoms problemoms po kruopštaus pasirinkimo ir įgyvendinimo.
Arjun Pillai yra „Docketai“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.
„DatadecisionMakers“
Sveiki atvykę į „VentureBeat“ bendruomenę!
„DatAdecisionMakers“ yra ta vieta, kur ekspertai, įskaitant techninius duomenis atliekančius žmones, gali pasidalyti su duomenimis susijusiomis įžvalgomis ir naujovėmis.
Jei norite perskaityti apie pažangiausias idėjas ir naujausią informaciją, geriausią praktiką ir duomenų bei duomenų technologijos ateitį, prisijunkite prie mūsų „DatadecisionMakers“.
Galite net apsvarstyti galimybę prisidėti prie savo straipsnio!
Skaitykite daugiau iš „DatAdecisionMakers“
Source link