Vasario 12 d. Komisijos narys Hoekstra (Nuotraukoje) surengė darbo grupę „Švarus perėjimas ir dekarbonizacija“ kaip strateginio dialogo apie automobilių pramonės ateitį dalį, kurią 2025 m. Sausio 30 d. Pradėjo prezidentas von der Leyenas. Komisijos narys susitiko su pagrindiniais Europos pramonės lyderiais, socialiniais partneriais ir Sektoriaus suinteresuotosios šalys, skirtos aptarti perėjimą prie švaraus mobilumo – vienas iš aktualiausių šių dienų iššūkių pramonei.
Šis perėjimas yra galimybė sektoriui Kurkite naujas rinkas, naujoves ir padėkite sumažinti priklausomybę nuo iškastinio kuro ir jo anglies pėdsakų Mūsų žemyne. Tačiau tai taip pat kelia iššūkius vartotojams, nes jie vis dar susiduria su didesnėmis išankstinėmis transporto priemonių sąnaudomis ir įkrovimo infrastruktūros trūkumu. Šiame kontekste komisaras ir darbo grupės dalyviai aptars kartu Reguliavimo sistema, keleivių ir sunkiųjų transporto priemonių infrastruktūros plėtra (tiek įkraunama infrastruktūra, tiek elektros tinklas), taip pat Priemonės skatinti paklausą.
Ši darbo grupė yra pirmoji iš keturių teminių darbo krypčių, kurioms taikoma strateginis dialogas, kuriame taip pat yra grupės „pramoninės vertės grandinės“ grupės; „Technologinės ir skaitmeninės naujovės“; ir „įgūdžiai ir socialiniai“. Su strateginiu dialogu, an Įtraukiantis ir bendradarbiavimo procesas buvo inicijuotas siekiant geriau suprasti ir spręsti kritinius iššūkius, su kuriais susiduria sektorius. An Atvira viešas konsultacijas Europos automobilių pramonės ateityje jau yra atidaryta iki vasario 13 d., O šio konsultacinio proceso ir darbo grupės diskusijų rezultatas bus informuotas Automobilių sektoriaus ES pramonės veiksmų planasPateiks Komisijos narys TZITZIKOSTAS kovo 5 d.
Galimas švaraus perėjimo ir dekarbonizacijos darbo grupės dalyvių sąrašas čia.
Pasidalykite šiuo straipsniu:
ES reporteris skelbia straipsnius iš įvairių išorinių šaltinių, kurie išreiškia platų požiūrių spektrą. Šių straipsnių pozicijos nebūtinai yra ES reporterio.