Prisijunkite prie mūsų kasdienių ir savaitinių naujienlaiškių, kad gautumėte naujausių naujienų ir išskirtinio turinio apie pramonėje pirmaujančią AI aprėptį. Sužinokite daugiau
„Amazon Web Services“ (AWS) ir „Riot Games“ savo AWS re:Invent konferencijoje atskleidė šių metų „Valorant Champions Tour Hackathon“ nugalėtojus. Šiais metais hakatonas buvo „Esports Manager Challenge“, kurio dalyviai naudoja AWS generatyvųjį AI ir platų „Riot“ esporto duomenų rinkinį, kad sukurtų įrankius, skirtus esporto vadovams ieškoti talentų ir kurti naujas strategijas. Anot AWS, iššūkyje dalyvavo 3200 žmonių, o laimėjusios komandos pasidalino 61 000 USD vertės prizinį fondą.
Nugalėtojai buvo Adrianas Tanas ir Christina Chen, pateikę VCT Team Builder programą. Šis įrankis naudoja skaitmeninį asistentą su pokalbių sąsaja, kuri, be kita ko, siūlo tinkinamus komandos pasiūlymus, pagrįstus žaidėjo atributais ir statistika. Įrankis naudoja LLM ir mašininį mokymąsi per „Amazon Bedrock“, kad sukurtų savo pasiūlymus, pagrįstus turimais duomenimis apie žaidėjus ir komandas, ir apima „agentui būdingus komandos agresijos įvertinimus, žaidėjų našumą ir žemėlapio padėties analizę“.
Ashwinas Raghuramanas, AWS vyresnysis sprendimų architektas ir vienas iš 12 hakatono teisėjų, interviu su GamesBeat kalbėjo apie laimėjusį įrankį: „Iš esmės jie kūrė programą, kuri yra talpinama AWS, o dideli kalbų modeliai naudoja Bedrock mokymui. kad kaip būsimasis komandos vadovas, programos naudotojas, iš esmės galėtumėte tiesiog turėti pokalbių sąsają, kurioje galėtumėte bendrauti su modeliu ir paklausti šių raginimų.
Raghuraman teigė, kad ne tik sąsaja ar generatyvaus AI naudojimas suteikė laimėjusiam paraiškai pranašumą: „Tačiau taip pat norėjome, kad jie integruotų tam tikrus tolesnius nurodymus ir sukurtų pagrindimą. Vienas iš dalykų, dėl kurių sprendėme, yra suprasti, kodėl modelis renka duomenis. Tai iš tikrųjų yra didelė hakatono dalis, ty duomenų gavimas tokiu formatu, kad būtų lengvai pasiekiami tiek modeliui, tiek ir žmogui, kuris skaito tą duomenų gavimą.
Anot AWS, „VCT Team Builder“ laimėjo hakatoną už „švarią vartotojo sąsają ir darbo eigą, išsamią analizę, statistiką, žaidėjų suskirstymą, gilų pasinerimą į agento galimybes, pagrįstas žemėlapiais ir rekomenduojamomis strategijomis, ir greitą atsako generavimą“. Kaip kūrėjai sako „VCT Team Builder Devpost“ puslapyje: „Didžiuojamės tuo, kaip mūsų komanda dirbo kartu siekdama idėjų, sprendimų ir sprendimų, kaip įveikti iššūkius, su kuriais susidūrėme. Manome, kad iškėlėme tikslus sukurti didelio našumo programą, kuri būtų sukurta atsižvelgiant į galutinio vartotojo poreikius.
Raghuraman pridūrė, kad Tanas ir Chinas priėmė kelis sprendimus, dėl kurių jų pateikimas buvo pranašesnis prieš kitus kandidatus: „Jie priėmė daug labai protingų sprendimų, kaip naudoti skirtingus didelių kalbų modelius įvairiems tikslams… Tai buvo vienas iš pagrindinių dalykų. kuri išsiskyrė iš AWS pusės, o iš Riot pusės duomenų vizualizacija buvo tikrai gera. Jie galėjo panaudoti savo žaidimų žinias, bet taip pat atliko tikrai gerą darbą naudodami visus skirtingus mūsų pateiktus duomenų šaltinius.
„Riot“ esporto technologijų programinės įrangos inžinerijos direktorius Dougas Stevensonas savo pareiškime pateikė keletą patarimų būsimiems hakatono dalyviams: „Kai dalyviai skiria laiko, kad įvertintų ir palaikytų žaidėjų niuansus visur, tai aiškiai atsispindi jų darbe. Ne tik šie pasiūlymai laimi, bet ir pagrindiniai mokymai bei ištraukos padeda „Riot“ užtikrinti, kad žaidėjai laimėtų.
Source link