Kalno viršūnėje pateikiama informacija apie Spectre Divide 1 sezoną ir konsolės pristatymą vasario mėnesį


„Mountaintop Studios“ paskelbė apie naują kūrėjo atnaujinimo vaizdo įrašą, skirtą „Spectre Divide“, siūlantį trumpą žvilgsnį į „Flashpoint“, pirmąjį pagrindinį sezoninio turinio atnaujinimą. Jis pasirodys vasario viduryje kartu su žaidimo versija, skirta konsolių žaidėjams.

Trijų prieš tris kelių žaidėjų taktinis šaulys kitų metų pradžioje debiutuos visame pasaulyje PlayStation 5 ir Xbox Series X/S. Žaidimas turėjo neįprastą anime meno stilių ir įdomią taktiką, kai žaidėjai turėjo antrą kūną, kurį jie galėjo panaudoti ir perkelti į rungtynes. Tačiau paleidimas buvo sunkus.

Be asmeninių kompiuterių grotuvų gyvenimo kokybės optimizavimo, „Mountaintop“ daugiausia dėmesio skyrė valdiklių palaikymo kūrimui tiek asmeniniams kompiuteriams, tiek konsolių versijoms. Šiuo metu vyksta kassavaitiniai funkcionalumo žaidimo testai, o suinteresuoti žaidėjai gali užsiregistruoti čia.

Skyway Cyberlord filme „Spectre Divide“.

„Spectre Divide“ atrodė daug žadanti, nes vasarą demonstravo žaidimą ir rugpjūčio 1 d. išleido pavadinimą. Tačiau jame buvo daug klaidų, įskaitant kai kurias, kurios sukėlė sistemos gedimus. Komandoje buvo atleistas iš darbo, tačiau vis dar daug žmonių dirba prie to ir stengiasi pagerinti žaidėjų patirtį, interviu „GamesBeat“ sakė „Mountaintop“ generalinis direktorius Nate’as Mitchellas.

Mitchellas, kuris buvo vienas iš „Oculus“ įkūrėjų, „Mountaintop“ įkūrė 2020 m. kartu su žaidimų dizaineriu Lee Hornu, o titulas buvo kuriamas ketverius metus. „Mountaintop“ surinko 30 milijonų dolerių ir nutilo, kai komanda sugalvojo, ką padaryti. Jie subūrė 70 žmonių komandą ir į pagalbą pasitelkė žaidimų influencerį Shroudą – patyrusį žaidėją, kuris padėjo sukurti žaidėjams patinkančias funkcijas. Jų tikslas buvo sukurti taktinį šaudymo žaidimą, kurį žmonės žaistų 10 000 valandų.

Žaidžiau žaidimą ir jis priminė Counter-Strike – žaidimą, kurį komanda mėgo. Bet tai turėjo posūkį. Žaidime „Spectre Divide“ „Mountaintop“ sukūrė „Dualumą“, kur jūs turite du kūnus, kuriuos valdo vienas žaidėjas. Galite žaisti kaip vienas personažas 3 prieš 3 rungtynėse, o tada įdėti savo antrąjį veikėją į strateginę ar slaptą vietą, mesdami ritulį į vietą.

Tada galite akimirksniu perjungti simbolius. Jei vienas iš šmėklų žūva, jūs automatiškai pereinate prie kito. Jūs gaunate vieno proto, dviejų kūnų naudą. Tai naujovė, kuri gali padėti žaidimui pritraukti savo gerbėjų auditoriją labai konkurencingoje FPS rinkoje.

Sunki pradžia

Nate'as Mitchellas yra „Mountaintop“ generalinis direktorius.
Nate’as Mitchellas yra „Mountaintop“ generalinis direktorius.

Jis buvo paleistas rugsėjo pradžioje, tačiau, kaip minėta, kilo daug problemų. Rugsėjo 26 dieną bendrovė atleido 13 savo darbuotojų.

„Ne paslaptis, mes pradėjome nedrąsiai. Žaidimas nutrūko paleidimo dieną. Tai buvo žiauru, ypač žaidėjams, kurie labai norėjo žaisti. Turėjome našumo problemų, ypač dėl didesnės aparatinės įrangos įvairovės, nei išbandėme“, – sakė Mitchellas. „Beta versijoje turėjome daugiau regionų internete, daugiau žmonių, susidūrusių su tinklų ir ryšio iššūkiais. Mes neveikėme serverių visame pasaulyje. Tą atsiliepimą girdėjome garsiai ir aiškiai.

Po atleidimo iš darbo Mitchellas teigė, kad įmonei teko taisyti su mažesne komanda. Jo tikslas yra sutelkti dėmesį į pelningumą, o tai yra būtina nepriklausomai studijai, kuri leidžiasi savarankiškai, sakė jis.

„Turime suvesti galą su galu. Tikimės, kad tai yra geriau nei laimėti studiją ir žaidimą, bet galiausiai turime užsidirbti šiek tiek pelno, todėl tai yra mūsų pagrindinis dėmesys. Kitais metais ieškome, kaip užtikrinti, kad galėtume išlaikyti turimą komandą.

Taip pat buvo atsiliepimų apie kainas.

„Kaulai yra tokie patys, šerdis yra ta pati, bet viskas buvo sureguliuota ir patobulinta atsižvelgiant į tai, ką žaidėjai nori matyti“, – sakė Hornas.

Steam žaidėjų skaičius iki šiol siekė apie milijoną. Lygiagretumas yra mažas, žaidžiant apie 1 000 žaidėjų, palyginti su 81 000 piko prieš keturis mėnesius, nes bendrovė sulėtino savo rinkodarą ir šiuo metu taiso žaidimą. Komanda svarstė žaidimą iš rinkos, bet pastebėjo, kad yra žaidėjų, kurie linksminosi ir rengia turnyrus, todėl nebuvo prasmės atimti iš jų žaidimą, sakė Mitchellas.

Hornas sakė: „Mes tikrai norime, kad žaidėjai žinotų, jog tikime žaidimu ir stengiamės jį tobulinti. Ir toliau ją atnaujindami taip, tarsi mes čia „Discord“, jie galės su mumis kalbėtis, o mes niekur nedingsime. Mes tai tobuliname kiekvieną dieną“.

Pergrupavimas

Snaiperio kova „Spectre Divide“.
Snaiperio kova „Spectre Divide“.

Komandos tikslas buvo, kad žaidėjams sugrįžus pirmajam sezonui titulas jaustųsi kaip visiškai naujas žaidimas, interviu „GamesBeat“ sakė Hornas.

„Tai ne tik pora tviterių čia ir ten. Po paleidimo praleidome daug laiko klausydamiesi žaidėjų atsiliepimų. Viena iš priežasčių, kodėl tai padarėme, yra ta, kad 1 sezonui reikės daugiau laiko“, – sakė Hornas. „Buvo aišku, kad turime tai padaryti iš esmės, o tai tikrai paveikė visus atsiliepimus ir jautėmės kaip esminiai pokyčiai.

„Vienas didžiausių pokyčių, dėl kurių mes labai džiaugiamės, yra tai, kad pridedame sprintą“, – sakė Hornas. „Bet kada atsiranda naujas judėjimo mechanikas, tai yra didelis žaidimo pokytis. Vienas iš mūsų gautų atsiliepimų buvo tas, kad jis lėtai sukasi ir jautėsi vangus. Iš tikrųjų pastebėjome, kad sprintas tiesiog atveria žaidimą.

Jis pridūrė: „Iš tikrųjų jūs gaunate daugiau komandinio žaidimo, o tai gana beprotiška sakyti iš mechaniko, bet rezultatas yra toks, kad jūsų komanda yra kartu, jūs galite palaikyti savo komandą. Galite šonuoti ir patekti į vietą, galite suktis ir atsistoti. Mes labai džiaugiamės dėl sprinto, ir tai yra tarsi puikus funkcijos, kurią patobulinti, pavyzdys. Mes nenorime tiesiog užstrigti ten.

Naujas „Flashpoint“ 1 sezono turinys

Atgal į priekį kovoja Spectre Divide.
Atgal į priekį kovoja Spectre Divide.

Kaip ir Bado žaidynėse, žaidime yra rėmėjų, kurie gali atsiųsti jums dalykų, kad suteiktų pranašumą mūšyje. Naujasis atnaujinimas yra Monark Tactical, o ateina naujas žemėlapis pavadinimu „Canal“, kuris leis komandai parodyti daugiau savo mokslinės fantastikos pasaulio kūrimo, sakė Hornas.

Taip pat yra naujų personažų, ginklų apvalkalų ir kosmetikos.

Hornas sakė, kad rėmėjas suteiks jums „kovinį pabėgimą“, kuris yra skydas, galintis apsaugoti jus, kai jį suaktyvinsite.

Bendrovė teigė, kad „Season 1 Battle Pass“ siūlo daug vertės, įskaitant daugiau nei 70 apdovanojimų. Žaidėjai gali uždirbti daugiau nei tuziną nemokamų daiktų, įskaitant keturias veikėjų aprangas, du ginklų apvalkalus ir 10 papildomų gėrybių.

Yra atnaujinami originalūs žemėlapiai, kad būtų sukurtos geresnės juostos aplink ten, kur tikitės priešų, ir būtų lengviau įskaityti. Ir labai sumažės kosmetikos kaina. Hornas sakė, kad valdiklio žaidimas buvo kuriamas ilgą laiką ir dabar komanda su juo žaidžia visą laiką. Bendrovė nusprendė, kad ji yra paruošta, todėl valdiklis gali būti naudojamas konsolės arba kompiuterio versijoms.

Hornas teigė, kad komanda turi gerus pagrindinius įrankius ir gali matyti gedimų dažnį bei našumą naudojant skirtingas aparatūros specifikacijas. Tai padeda nustatyti problemas. Bendrovė taip pat bendrauja su „Discord“ ir „Reddit“ žaidėjais. Jame taip pat yra patikimų žaidimų bandytojų grupė, kuri padeda jau porą metų. Komanda atsakė į tūkstančius „Steam“ apžvalgų. Bendri atsiliepimai tarp 18 740 atsiliepimų yra skirtingi, o įvertinimas yra trys iš penkių žvaigždučių.

Daugiau informacijos apie „Flashpoint“ ir „Console“ paleidimą bus dalijamasi būsimuose atnaujinimuose, kurie pasirodys kitų metų pradžioje.

Kuriama

Bombos nukenksminimas Spectre Divide.
Bombos nukenksminimas Spectre Divide.

Čia pateikiamas visas šiuo metu kuriamų pakeitimų sąrašas. Tai apima žaidimų sveikatos ir gyvenimo kokybės atnaujinimus, o tai reiškia, kad įvyksta mažiau avarijų. Taip pat yra naujas „sprinto“ judėjimo mechanikas, naujas smėlio dėžės balansavimas, naujas ekonomiškas derinimas (kai kosmetika kainuos daug mažiau už prekę nei anksčiau), esami žemėlapiai atnaujinti, kad būtų pagerintas ginklų žaidimas, ir atnaujinti bei patobulinti baziniai veido modeliai.

Be to, bus ilgai lauktas skirtukas „Karjera“, infrastruktūros patobulinimai, klientų ir serverių našumo atnaujinimai, patobulintas tinklas ir nauji serverių regionai visame pasaulyje, tūkstančiai pataisymų, išsiųstų nuo paleidimo, remiantis žaidėjų atsiliepimais, greitesnė ir greitesnė kova. ir judėjimas bei vizualinis kapitalinis remontas, kad žaidimas būtų gyvybingesnis. Apsauga nuo sukčiavimo buvo kelis mėnesius tobulinama ir tobulinama, todėl aptikimas ir uždraudimas buvo labai sėkmingas. Ir pradėjo veikti stebėtojo režimas.

„Stengiamės būti skaidrūs žaidėjų atžvilgiu. Kažkaip tylėjome. Mes padarėme įrašą, kuriame iš esmės buvo sakoma: „Ei, mes tikrai sutelksime dėmesį į žaidimo papildymą“. Taigi kūrėjo vaizdo įraše iš tikrųjų sakoma: „Pažiūrėkite, ką mes darome“. Tai gana platus sąrašas “, – sakė Mitchellas.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -