Norite protingesnių įžvalgų savo gautuosiuose? Prisiregistruokite prie mūsų savaitinių informacinių biuletenių, kad gautumėte tik tai, kas svarbu įmonei AI, duomenims ir saugumo lyderiams. Prenumeruokite dabar
Šią savaitę „Openai“ „ChatGPT“ pasieks 700 milijonų savaitinių aktyvių vartotojų, bendrovė paskelbė pirmadienį, patvirtindama savo poziciją kaip vieną iš greičiausiai priskiriamų programinės įrangos produktų istorijoje, kaip įmonė ruošiasi išleisti savo galingiausią kalbos modelį.
„Surge“ yra 40 procentų šuolis nuo 500 milijonų savaitinių vartotojų, kuriuos „ChatGpt“ turėjo kovo pabaigoje, ir žymi keturis kartus padidėjusį nuo to paties laikotarpio praėjusių metų laikotarpiu. Sprogstamasis augimas konkuruoja su tokių platformų, tokių kaip mastelio keitimas pandemijos ir ankstyvųjų socialinės žiniasklaidos tinklų metu, priėmimo procentai pabrėžia, kaip greitai AI įrankiai perėjo nuo eksperimentinių iki būtinų.
Šią savaitę „ChatGpt“ eina į kelią, kad pasiektų 700 m savaitinius aktyvius vartotojus – nuo 500 m kovo pabaigoje ir 4 × nuo praėjusių metų. Kiekvieną dieną žmonės ir komandos mokosi, kuria ir sprendžia sunkesnes problemas. Didelė savaitė į priekį. Dėkingas komandai už tai, kad „ChatGpt“ tapo naudingesnis ir…
– Nickas Turley (@Nickaturley) 2025 m. Rugpjūčio 4 d
Šis etapas yra strateginis „Openai“ momentas, kuris, kaip pranešama, planuoja paleisti GPT-5 rugpjūčio pradžioje, cituodami šaltinius, susipažinusius su įmonės planais. Laikas rodo, kad „Openai“ organizuoja suderintą postūmį dominuoti AI kraštovaizdyje, kol konkurentai gali užpildyti spragą.
„Kiekvieną dieną žmonės ir komandos mokosi, kuria ir sprendžia sunkesnes problemas“, – sakė Nickas Turley, „Openai“ „ChatGpt“ produkto viceprezidentas, pranešdamas apie vartotojo etaloną. – Didelė savaitė į priekį.
AI poveikio serija grįžta į San Franciską – rugpjūčio 5 d
Kitas AI etapas yra čia – ar esate pasiruošęs? Prisijunkite prie „Block“, „GSK“ ir „SAP“ lyderių, jei norite išskirtinai pažvelgti į tai, kaip autonominiai agentai pertvarko įmonių darbo eigas-nuo sprendimų realiojo laiko priėmimo iki automatizavimo iki galo.
Užtikrinkite savo vietą dabar – erdvė yra ribota: https://bit.ly/3guuplf
GPT-5 sujungs samprotavimo galias į vieną AI sistemą
Būsimas modelis peržengia laipsnišką atnaujinimą. Anot žmonių, informuotų apie projektą, kuris kalbėjo apie šią informaciją, „GPT-5“ integruos pažangias Openai samprotavimo galimybes iš savo O3 serijos tiesiai į flagmano GPT platformą, sukurdama tai, ką generalinis direktorius Sam Altmanas apibūdino kaip „sistemą, kuri integruoja daug mūsų technologijos“.
Ši integracija žymi strateginį „Openai“ poslinkį, kuris anksčiau buvo išleidęs samprotavimo modelius atskirai nuo bendrosios paskirties kalbos modelių. Derindama šias galimybes, įmonė siekia sumažinti vartotojo painiavą dėl to, kurį modelį diegti konkrečioms užduotims, kuriant galingesnę vieningą sistemą.
Pasirodo, taip! pic.twitter.com/yvszxksmkr
– Sam Altmanas (@Sama) 2025 m. Rugpjūčio 3 d
Konsolidacija taip pat tarnauja platesnėms „Openai“ siekiui pasiekti dirbtinį bendrąjį intelektą arba AGI – etapą, kuris paskatins reikšmingus jo partnerystės su „Microsoft“ pakeitimus. Pagal jų dabartinį susitarimą, pasiekęs AGI privers „Microsoft“ atsisakyti savo teisių į „Openai“ pajamas ir būsimus modelius, potencialiai pertvarkydamas vieną iš labiausiai pasekmių partnerystės technologijose.
Tačiau Altmanas sušvelnino lūkesčius, tačiau po to, kai po starto GPT-5 nepasieks „aukso gebėjimų lygio“, ir tai rodo, kad AGI slenkstis išlieka ne tik pasiekiamas.
Verslo klientai padidėja iki 5 milijonų, nes pajamos siekia 13 milijardų dolerių
Vartotojų augimas atspindi plečiamą „ChatGpt“ vaidmenį „Corporate America“. Dabar „Openai“ aptarnauja 5 milijonus mokančių verslo klientų, palyginti su 3 mln. Birželio mėn., Nes įmonės vis labiau integruoja AI įrankius į pagrindines operacijas. Dienos vartotojo pranešimai pranoko 3 milijardus, atspindėdami ne tik vartotojų augimą, bet ir sustiprėjus įsitraukimą į platformą.
Šis verslo priėmimo padidėjimas padidino „Openai“ kasmetines pasikartojančias pajamas iki 13 milijardų dolerių, palyginti su 10 milijardų dolerių birželio mėn., O prognozės rodo, kad ji gali viršyti 20 milijardų JAV dolerių metų pabaigoje. Pajamų augimas kartu su neseniai atliktu 8,3 milijardo JAV dolerių finansavimo etapu, kuris įvertino „Openai“ 300 milijardų dolerių, suteikia finansinį pagrindą didžiulėms investicijoms į infrastruktūrą, reikalingą savo technologiniam pranašumui išlaikyti.
Tos investicijos yra didelės. „Openai“ įsipareigojo atlikti 30 milijardų dolerių metinę nuomos sutartį su „Oracle“ dėl duomenų centro pajėgumų ir sudarė 11,9 milijardo dolerių sandorį su debesų teikėju „CoreWeave“, planuodamas tarptautinę plėtrą per partnerystes, tokias kaip „Stargate Norway“ ir pagrindinį duomenų centro projektą Abu Dabyje.
Spartus augimas atsiranda, kai „Openai“ susiduria su gerai finansuojamų konkurentų spaudimu, norinčiais užfiksuoti rinkos dalį. „Google“ AI paieškos produktas, AI apžvalgos, reikalauja 2 milijardų mėnesinių vartotojų daugiau nei 200 šalių, o jo „Gemini“ programa praneša apie 450 milijonų aktyvių mėnesinių vartotojų. Pranešama, kad „Anthropic“, paremtas didelėmis „Amazon“ ir kitų investicijomis, siekia surinkti iki 5 milijardų JAV dolerių, įvertinant 170 milijardų dolerių vertę, praneša „Bloomberg“.
„Meta“ padarė didelę pažangą savo „Lla“ modeliais, o „Elon Musk“ XAI ir toliau traukia dėmesį ir investicijas. Konkurencinė aplinka suaktyvino AI ginklų lenktynes, kai įmonės liejo milijardus į skaičiavimo infrastruktūrą ir talentų įgijimą.
Konkursas sukėlė talentų karą tarp technologijų milžinų. Pranešama, kad „Microsoft“ pastaraisiais mėnesiais pasamdė daugiau nei 20 darbuotojų iš „Google“ „Deepmind“ komandos, įskaitant buvusį „Gemini Engineering“ vadovą Amar Subramanya, apie tai pranešta, nes bendrovės reidavo viena kitos AI talentų telkinius.
„ChatGpt“ prideda sveikatingumo ypatybes, kai auga AI saugos rūpesčiai
Kadangi „Openai“ siekia neapdorotų pajėgumų tobulinimo, įmonė taip pat pabrėžė „ChatGPT“ optimizavimą vartotojų gerovei ir produktyvumui. Neseniai įmonė apibūdino pastangas padėti vartotojams „klestėti jūsų pasirinktais būdais – ne atkreipti jūsų dėmesį, bet padėti jums gerai jį panaudoti“.
Mes statome „ChatGPT“, kad padėtume klestėti jūsų pasirinktais būdais – ne atkreipti jūsų dėmesį, o padėti jums gerai jį panaudoti. Mes tobuliname sunkių akimirkų palaikymą, pradėjome priminimus apie pertraukas ir kuriame geresnius patarimus dėl gyvenimo, visa tai vadovaujasi ekspertų indėliu.
– Openai (@Openai) 2025 m. Rugpjūčio 4 d
Naujos savybės apima pertraukų priminimus ir patobulintą paramą sudėtingoms situacijoms, atspindinčiam didėjantį AI psichologinį ir socialinį poveikį. Šis dėmesys atsakingam dislokavimui galėtų būti labai svarbus, nes reguliavimo tikrinimas sustiprėja, o viešos diskusijos apie AI visuomenės poveikį tęsiasi.
Kai „GPT-5“ paleis, jame bus keli variantai, įskaitant „Mini“ ir „Nano“ versijas, kurias galima įsigyti per „Openai“ API, kūrėjams ir įmonėms suteikiant parinktis, pritaikytas įvairiems naudojimo atvejams ir skaičiavimo reikalavimams.
700 milijonų vartotojų signalizuoja apie pagrindinį AI verslo priėmimą
„ChatGpt“ vartotojų augimo ir GPT-5 paleidimo konvergencija žymi pagrindinį AI pramonės momentą. „Openai“ sugebėjimas išlaikyti savo pavyzdį, kol greitai padidins konkurentai, greičiausiai nustatys sektoriaus trajektoriją ateinantiems metams.
Bendrovės sėkmė jau pakeitė, kaip įmonės galvoja apie AI integraciją, perkeldami technologijas iš eksperimentinių projektų prie pagrindinių operatyvinių priemonių. 700 milijonų vartotojo figūroje parodyta, kad ši transformacija spartėja, o pasekmes padidėja per švietimą, kūrybinę pramonę ir žinių darbą.
Įmonių klientams vartotojų augimas suteikia pasitikėjimo „ChatGPT“ stabilumu ir ilgaamžiškumu-svarbiausi veiksniai organizacijoms, atliekančioms ilgalaikes AI investicijas. Platformos skalė taip pat sukuria tinklo efektus, nes plačiai įvaikinimas skatina modelio mokymo ir pajėgumų plėtros tobulinimą.
Dabar „Openai“ susiduria su testu, kuris apibrėžtų įmonės ateitį: ar ji gali paversti precedento neturintį vartotojų augimą į nuolatinį dominavimą rinkoje. Lauke, kuriame vakarykštis proveržis tampa rytojaus pradiniu, 700 milijonų vartotojų gali būti tik pradžia.