„Amazon Games“ kalba apie IP augimo galimybes penkioms žaidėjų kartoms


„Amazon Games“, „Amazon“ žaidimų leidybos ir kūrimo padalinio, tikslas yra tapti geriausiu pasaulinės klasės leidėju žaidimų pramonėje, sako Laura Naviaux Sturr, „Amazon Games“ operacijų bendrovės GM. Studija iki šiol išleido tris populiariausius titulus: „New World“, „Lost Ark“ ir „Trone and Liberty“.

„GameBeat Next“ Naviaux Sturr kalbėjosi su Stanley Pierre-Louis, Pramogų programinės įrangos asociacijos (ESA) prezidentu ir generaliniu direktoriumi, apie būsimą studijos portfelį ir būdus, kaip per ateinančius trejus metus jos investicijos atsiras. Tai apima tokius pavadinimus kaip būsimas veiksmo muštynės „King of Meat“ ir naujas bendradarbiavimas su „Maverick Games“ kuriant būsimą naratyvinį, atviro pasaulio vairavimo nuotykių žaidimą, taip pat didelės investicijos į IP, pvz., „Tomb Raider“ ir „The Lord of the Rings“ – ir ieško išsiveržimo galimybių.

„Šiuo metu pramonė yra lūžio taške“, – sakė ji. „Mes norime atlikti du ar tris didelius statymus per metus ir išsiaiškinti, kuriuos statymus galime surinkti keliais žingsniais. Mūsų portfelio strategijoje mums reikia „blue chips“ su dividendais, tam tikromis augimo galimybėmis ir varikliais, o tada imtis įdomių eksperimentinių statymų. Jei pasuksite į priekį po 10 metų, ko „Gen Alpha“ ir „Gen Z“ tikisi iš savo žaidimo patirties?

Augimo generavimas per IP

Žiniasklaidos gigantai, tokie kaip „Warner“, „Disney“ ir net „Netflix“, mato didelę sėkmę išnaudodami savo IP žiniasklaidos srautuose, ir tai yra didelė „Amazon Games“ strategijos dalis. Jie visi augina IP, kad galėtų naudotis transmedija, taip pat pasinaudoja galimybėmis užsitikrinti nusistovėjusią IP.

„Didelis IP visada bus svarbus, visada turėk su savimi šią nepaprastą fantaziją“, – sakė Naviaux Sturr. „Didieji vaizdo žaidimų pasaulio atstovai bando tuos komentarus iš interneto gelmių paversti realiame gyvenime arba per filmus, televiziją ar pramogų parkus, pavyzdžiui, tai, ką matote su vienu didžiausių vaizdo žaidimų IP. Tai įdomus vektorius ieškant naujo augimo.

Besikuriančio vaizdo žaidimo IP kūrimo procese labai svarbu kruopštus planavimas, pvz., suteikti antriniams veikėjams galimybę kurti savo istorijas, apsvarstyti, ką gali reikšti prakartėlė, užtikrinti, kad istorija galėtų įtikinamai judėti per visą jūsų pasaulio laiko juostą ir daugiau.

„Manau, kad kūrėjai iš pradžių yra labai protingi ir strategiški, labiau susiję su franšizės planavimu. Pažiūrėkite, kaip IP išrandamas iš interneto kampelių“, – sakė ji. „Jūs turite Alexa fondą kaip ankstyvą investavimo priemonę„ Amazon “. Investavome į įmonę pavadinimu Superplastic. Visa jų disertacija buvo tokia: kaip paimti „Unreal“ ir šią visur paplitusią technologiją, kuri tikriausiai taps labai įprasta, įgūdžių rinkinį, kurį turi daugelis kūrėjų, ir išrasti IP per socialinę žiniasklaidą?

Demografija, požiūris ir IP

Šių metų ESA tyrime „Esminiai faktai apie JAV vaizdo žaidimų pramonę“ jie pirmą kartą pažvelgė į „Gen Alpha“ žaidimo dinamiką ir nustatė, kad 79 % žaidėjų žaidžia vaizdo žaidimus, o Z kartos skaičiai nedaug atsilieka – 76 %. didžiulė adresuojama rinka žmonių, kurie mėgsta žaidimus. Vidutinis žaidėjų amžius ilgainiui didėja, o tai rodo, kad vis daugiau žmonių žaidžia visą gyvenimą, žaidžia ne tik naujus žaidimus, bet ir tuos, su kuriais užaugo. Naviaux Sturr sako, kad norint įtraukti tuos vartotojus į jiems patinkančio IP kelionę, reikia tam tikros strategijos, kuri priklauso nuo franšizės brandos, vartotojų lūkesčių ir to, ko nori gerbėjai.

Naudojant ankstyvosios stadijos IP, yra daug daugiau lankstumo būdų, kaip plėstis ir augti. Tačiau tokie dideli IP turėtojai, kaip „Roblox“ ir „Amazon Games“, kurie mato žaidėjus iš kartos į kartą, laukia sudėtingų sprendimų dėl to, kiek žaidėjų agentūrai leisite šiai kartai turėti savo IP.

„Šiuose vartotojų sukurtuose pasauliuose mikrobendruomenės, žaidžiančios su keliais žmonėmis, žiūri vakarėlius – jos tikisi turėti skirtingus taisyklių rinkinius ir modifikuoti žaidimą taip, kad tai atrodytų labai šiuolaikiškai, sklandžiai ir lengvai. – pasakė ji. „Daugumai jų bendras vardiklis yra tai, kad jie yra prisijungę, jie žaidžia labai socialiai ir paprastai konkurencingai, ir tam tikra PvP forma (žaidėjas prieš žaidėją). Mano asmeninis įsitikinimas, kad tai išliks jų lūkesčiai po 10, 20, 30 metų.

Tačiau ji atkreipia dėmesį į kitą statistiką, pavyzdžiui, 53 % žaidėjų, kurie nori vieno žaidėjo patirties. Kreipdamiesi į šiuos vartotojus, kūrėjai turės mesti iššūkį taisyklėms: ar kiekvienas vieno žaidėjo žaidimas turi trukti 30 valandų, ar turėti vieną pabaigą ir pan., ir kaip šie žaidimai atrodys ateityje?

„Mūsų kapitalas visada yra ilgalaikės vertės kūrimas“, – sakė Naviaux Sturr. „Mes laikomės tokio ilgo požiūrio kurdami šias istorijas, personažus ir pasakojimus, leisdami jiems patekti į šias įvairias erdves, nesvarbu, ar per transmediją, ar per patį žaidimą, ir pasakodami naujas istorijas, kurių kitaip nebūtų buvę.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -