Kai „Sony“ paskelbė, kad per pastarąjį ketvirtį „PlayStation 5“ parduodamų vienetų pardavimas viršijo 65 mln., „Sony“ prezidentas Hiroki Totoki teigė, kad bendrovė savo ateičiai daugiausia dėmesio skiria dideliems vieno žaidėjo žaidimams.
„Sony“ vieno žaidėjo žaidimai, tokie kaip „God of War“, buvo sėkmingų „Sony“ žaidimų konsolių dalis, tačiau bendrovė eksperimentavo su tiesioginio aptarnavimo žaidimais, tokiais kaip „Concord“ – žaidimas, kuris buvo kuriamas aštuonerius metus ir, kaip pranešama, kainavo šimtus milijonų. Šiais metais paleistas žaidimas žlugo, ir „Sony“ uždarė žaidimą sukūrusį „Firewalk Studios“ padalinį.
Totoki, kuris taip pat yra COO ir CFO, analitiko skambutyje teigė, kad PlayStation reikia atlikti išsamesnius patikrinimus ir balansus, įskaitant daugiau vartotojų testų, kad būtų išvengta tokių nelaimių kaip „Concord“. Priešingai nei ši nesėkmė, Helldivers 2, trečiosios šalies žaidimas iš Arrowhead, buvo tiesioginio aptarnavimo žaidimas, kurio anksčiau šiais metais buvo parduota 12 mln.
„Turime daugiau kartoti tuos vartus, kad galėtume pagauti ir nuspręsti, ar vartotojai tai priims, ar ne. Turime turėti daugiau informacijos, kuri leistų mums priimti pagrįstesnius sprendimus… Žvelgdamas į praeitį, manau, kad turime grįžti prie pagrindų ir padaryti jį tikrai stipresnį“, – sakė Totoki.

Tuo pat metu „Sony“ vadovai analitiko skambutyje teigė, kad pradedant nuo „Ghost of Yōtei“, kuris yra didžiulio hito „Ghost of Tsushima“ tęsinys, bendrovė planuoja ir toliau kasmet išleisti pagrindinius vieno žaidėjo žaidimus nuo kitų finansinių metų. toliau.
Antrąjį fiskalinį ketvirtį, pasibaigusį rugsėjo 30 d., „Sony“ pranešė, kad žaidimų ir tinklo paslaugų padalinio pardavimai išaugo 12% iki 7,01 mlrd. USD, o veiklos pelnas išaugo 2,8 karto, palyginti su prieš metus. Stiprų ketvirtį lėmė trečiųjų šalių programinės įrangos pardavimas, nors techninės įrangos pardavimas buvo mažesnis. „Sony“ padidino savo prognozę iki 29,4 mlrd. USD, o veiklos pajamos taip pat turėtų augti.
„Sony“ pažymėjo, kad per mėnesį turi 116 milijonų aktyvių „PlayStation“ vartotojų, ty 8% daugiau nei prieš metus. Bendras žaidimo laikas taip pat padidėjo 14%, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu. „PlayStation Plus“ išaugo 18%, palyginti su prieš metus, o vidutinės pajamos vienam vartotojui buvo didesnės.
Trečiųjų šalių programinės įrangos pardavimai labai išaugo dėl solidžių franšizės pavadinimų įnašų, taip pat naujos intelektinės nuosavybės, įskaitant naują sporto pavadinimą ir veiksmo RPG titulą iš Kinijos. Darysiu prielaidą, kad tai yra EA Sports College Football ir Black Myth Wukong.
„Astro Bot“ pardavė 1,5 milijono kopijų, o 37% vartotojų, įsigijusių „Astro Bot“, per pastaruosius dvejus metus nebuvo įsigiję pirmosios šalies pavadinimo iš „Sony“.
„Sony“ teigė, kad jaunesnių amžiaus grupių ir šeimų, įsigijusių šį pavadinimą, procentas buvo daug didesnis nei kitų pavadinimų, o šis pavadinimas labai prisideda prie vartotojų bazės išplėtimo.
Totoki sakė: „Mes ketiname sukurti optimalų pavadinimų portfelį per dabartinį vidutinės klasės plano laikotarpį, kuriame būtų sujungti vieno žaidėjo žaidimai, kurie yra mūsų stiprybė ir kurie gali labiau nuspėti, kad jie taps hitais dėl mūsų įrodyto IP, su tiesioginiais žaidimais. paslaugų žaidimai, kurie siekia aukštyn kojomis ir prisiima tam tikrą riziką po išleidimo.
Studijų versle „Sony“ tikisi, kad pardavimai ir pelnas sumažės antrąjį šių fiskalinių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu praėjusių finansinių metų laikotarpiu, kai „Marvel’s Spider-Man 2“ ir „Helldivers 2“ buvo didžiuliai.
hitai. Tačiau „Sony“ teigė, kad ji daro nuolatinę pažangą kurdama naujus pavadinimus ir tobulindama gyvų paslaugų žaidimų procesus.
Source link