Pone pirmininke: Amerikos prezidentūra 2000–2020 m. Yra žaidimas apie tai, kad yra Amerikos prezidentas.
Remiantis stalviršio žaidimu, šis pavadinimas, kurį sukūrė „Exia Labs“ ir pritaikytas iš „GMT Games“ stalviršio versijos, yra išskirtinis tuo, kad kalbama ne apie rinkimus ar kampanijos vykdymą. Jūs jau laimėjote rinkimus ir dabar turite valdyti. Panašiai, dauguma žaidimų, kuriuose jūs galite paskatinti „America“ sutelkti dėmesį į siaurą tos lyderystės gabaliuką.
Pone pirmininke jūs turite priimti visą prezidento portfelį: vykdyti karą su terorizmu, kovoti su vidaus krizėmis, valdyti savo kabinetą, dirbti su mumis sąjungininkais ir konkurentais Sėdynė ateina atvira, ir visos kitos atsakomybės, susijusios su sėdėjimu Ovalo kabinete.
Žaidimas liepos mėn. Ateina į „Steam“ už 25 USD, o nuolaidos siekia net 20 USD.
Žaidimas yra stalviršio versijos adaptacija, devynerių metų projektavimo ir tyrimų proceso rezultatas. Jis turi daugybę turinio, užtikrinančių daugybę pakartojimų – šimtai krizių ir įvykių, dešimtys veiksmų, iš kurių žaidėjas gali pasirinkti, ir posistemiai, fiksuojantys visą prezidento galimybių ir iššūkių asortimentą.
Žaidėjai gali pasirinkti „Sandbox“ scenarijų, kuris jiems pateikia ketverių metų kadencijos pradžią, apimančią bendrą XXI amžiaus pradžios tendencijų ir įvykių įvairovę. Arba, jei žaidėjas nori sužinoti, ar jis ar ji gali padaryti geriau nei tikrasis prezidentas, yra kiekvienos prezidento kadencijos scenarijus.
Norite sužinoti, ar galite naršyti finansų krizę, perduoti sveikatos priežiūros reformą ir sulaikyti Iraną geriau nei prezidentas Barackas Obama? Ar manote, kad galite susitvarkyti su rugsėjo 11 d. Geriau nei tai padarė prezidentas George’as W. Bushas, galbūt netgi pasiekti Busho socialinės apsaugos reformos tikslą? Ponas Prezidentas leidžia jums fotografuoti.

Stalviršio versija yra monstrų žaidimas; Vienas iš labiausiai paplitusių žaidėjų komentarų apie tai yra „Aš norėčiau nusipirkti ir žaisti šį žaidimą, tačiau neturiu vietos stalo“ arba „Aš negaliu palikti tokio žaidimo, kaip šis, kurį sudarė dienas ir dienas“. Kitas dažnas komentaras yra „Aš daug laiko praleidžiu ieškodamas tinkamų lentelių, kurias reikia pritaikyti, ir tinkamos taisyklės“.
„Exia“ adaptacija pašalins visą tą žaidėjo skausmą ir dalyvaus žaidėjams suvertinta, bet visiškai ištikima pono pirmininko patirtimi.
Bet mes žinome, kad yra spąstų, kai tokį žaidimą kaip ponas Prezidentas verčia į kompiuterio ekraną. Dalis to, kas įtikinama pono pirmininkui ir kitiems neterminuotų „Sandbox“ modeliavimo stiliaus žaidimams, yra ta, kad perskaičius taisykles ir stumdami prekystalius, žaidėjas įgyja gilesnį supratimą apie žaidimo siūlomus pasirinkimus ir kaip žaisti link jų link ir aplinkui. .
Sistema, kuri viską automatizuoja ir tiesiog pristato žaidėją rezultatais, nepavyksta dviem būdais: ji neigia žaidėjui akimirką įsivaizduoti, kas vyksta, ir tai atsisako galimybės suprasti, kas paveikė sėkmės galimybę.

„Exia“ turi patyrusią žaidimų „Dev“ komandą. Tai apima „Ananda Gupta“, vieną iš labiausiai patyrusių ir sėkmingiausių žaidimų dizainerių tiek skaitmeninėje, tiek stalinių vietose.
Kaip ir bet kuris žaidimas apie politiką ir valdymą, ponas Prezidentas išreiškia ypatingą kūrybinę viziją. Tai vaizduoja Amerikos prezidentūrą kaip puikią instituciją ir Ameriką kaip jėgą gėriui pasaulyje – tačiau kurio potencialas yra stipriausias, kai susiburia skirtingų partijų ir pažiūrų žmonės, o kai Amerika gerai dirba su savo sąjungininkais. Kaip ir bet kuri kūrybinė vizija, žmonės nesutiks, tačiau šiandieninėje politinėje atmosferoje daugelis žaidėjų gali manyti, kad ponas Prezidentas yra gryno oro kvapas.
Žaidimas yra „Tabletop“ žaidimo adaptacija, pone pirmininke: Amerikos prezidentūra 2000–2020 m., Kurį sukūrė ir sukūrė Gene Billingsley, „GMT Games“, pirmaujančios komercinių „Wargame“ leidėjų „GMT Games“, generalinis direktorius ir generalinis direktorius (jų žaidimai svyruoja nuo gilių modeliavimo. Su šimtais parametrų, tokių kaip kitas karas: Taivanas, į prieinamus „pradinio lygio“ žaidimus, tokius kaip komandos ir spalvos).
Jonathanas Panas, „Exia“ generalinis direktorius, pripažino, kad daugelis žmonių tai įvertins kaip politinį žaidimą iš pirmo žvilgsnio. Tačiau jis sakė el. Laiške „GamesBeat“: „Jis buvo sukurtas kaip labai politiškai neutralus, tačiau prireiks žaidimo, kad žmonės jį apibūdintų taip. Kalbant apie žaidimo laiką, tik prieš keletą mėnesių surengėme prezidento rinkimus ir, nepaisant to, ką jūs manote apie prezidentą Trumpą, JAV prezidento vaidmuo nuolat yra naujienose. Šis žaidimas žaidžia kaip JAV prezidentas. “
Jis pridūrė: „Kai mes įkūrėme savo įmonę, mes manėme, kad daugiausia dėmesio skirsime karinio karo žaidimams. Tačiau norint dirbti su įspūdingiausiais scenarijais, mums reikėjo saugumo patikimumo, kurio dar neturime. Yra keturi nacionalinės galios instrumentai, aprašyti santrumpa Dime: diplomatija, informacija, karinė ir ekonominė. Jei mums reikia laukti stebėjimo kariuomenės, pagalvojome, kad sutelkime dėmesį į tai, ką neklasifikuojama: diplomatija ar ekonomika. Daugybė diplomatijos ir politikos sutapimų, todėl mes baigėme rasti šį žaidimą ir paversti jį skaitmeniniu, kuris nėra toks paprastas kaip tiesioginis uostas. “

„Exia“ įdarbino patyrusių „Triple-A“ kūrėjų komandą, kuri projektui atneša galingą sėkmės derinį kuriant žaidimus ir entuziazmą dėl istorijos.
Tarp jų yra Ananda Gupta iš „Twilight“ kovos, imperatoriškosios kovos ir komandos kovos taktikos šlovės. „Twilight“ kova (GMT žaidimai) yra stalo žaidimas apie šaltąjį karą; Ji laimėjo šešis apdovanojimus ir penkerius metus surengė vietą Nr. „Imperial Might“, dvasinis „Twilight Macking“ įpėdinis, laimėjo „Golden Geek“ apdovanojimą už geriausią 2020 m. „Wargame“. „Gupta“ yra „Exia“ žaidimų dizainerė, orientuota į stalviršio žaidimo vertimą į skaitmeninę patirtį.
Aaronas Rutledge’as yra patirties dizaineris iš „League of Legends“, „Call of Duty“ ir „Apex Legends“. Sąveikos, animacijos ir vartotojo sąsajos sistemų projektavimas yra labai svarbus norint sukelti žaidimo stalo žaidimo jausmą ir išlaikyti žaidėją tiesiai į prezidento kėdę, net kai jie pašalina gabalų valdymą ir taisyklių paiešką.

Joshua Balcaceres yra meno vadovas. Jis turi 27 metų meno karjerą filmuose, žaidimuose ir VFX. Jis dirbo „Industrial Light & Magic“, 2K, EA, Ubisoft, Disney Imagineering, Obsidian ir Kituose studijose.
Connor Walsh yra vadovaujanti žaidimų inžinerija. Pastaruosius aštuonerius metus jis praleido „Riot Games“ dirbdamas prie „Valorant“ ir iš anksto nepraneštu.
Source link