Prisijunkite prie mūsų kasdienių ir savaitinių informacinių biuletenių, kad gautumėte naujausius atnaujinimus ir išskirtinį turinį apie pramonės šakos pirmaujančią AI aprėptį. Sužinokite daugiau
Anksčiau šiandien „Microsoft“ „Xbox“ diviziono vadovai atskleidė „Muse“ – generatyvų AI modelį, ketinantį sukurti žaidimus ir žaidimų vaizdus, ir žaidimus.
Modelis, kuris buvo išmokytas iš esmės pamirštamos „Ninja“ teorijos kelių žaidėjų žaidimo, kraujavimo krašto, nėra šokiruojantis šuolis „Microsoft“ „Xbox“ padaliniui. Visa įmonė, iš generalinės direktorės Satya Nadella Down, visose savo iniciatyvose visą savo iniciatyvas priėmė generatyvinę AI. Tai buvo tik laiko klausimas, kol „Xbox“ skyrius turės sekti pavyzdžiu.
Tačiau tai įvyko po neseniai atlikto žaidimų kūrėjų apklausos, kurioje buvo atlikta 1500 kūrėjų, esančių pramonės būsenoje, praneša „Statin“, kad 30% kūrėjų turi neigiamą nuomonę apie generatyvinę AI. Galima ginčytis pirmyn ir atgal, ar generatyvinė AI yra čia, ar ne, atrodo, kad kūrėjai, gaminantys žaidimus, atrodo vis labiau priešiška reakcija į generatyvinę AI, pakeičiantį idėjų procesus.
Tačiau „Microsoft“ taip pat nėra viena to siekdama. Neseniai „Capcom“ kalbėjo apie generatyvinės AI naudojimą idėjos žaidimų kūrimo etapui, teigdamas, kad tūkstančiai mažų sprendimų, priimamų žaidimuose iš jo. Tai reiškia, kad tokį modelį kaip „Muse“, kuris absorbavo šimtus žmonių žaidimo valandų, vis dar reikia žmonių, kad būtų sukurtos tos idėjos, kad būtų galima bet ką veikti.
Taip pat kyla klausimas: ar „Microsoft“ turėtų net rūpintis, ką kūrėjai dabar galvoja? Kaip ir platformos savininkas, ir, be abejo, didžiausias trečiųjų šalių leidėjas pramonėje, kovojant su šiuolaikišku dizaino sudėtingumu ir bandymu, pavyzdžiui, „Capcom“, kad jis būtų ir pigesnis, ir efektyvesnis, greičiausiai jiems yra nepaprastai svarbi ateinančiais metais. Kaip pavyzdį, naujausias „Xbox Games Studio“ „Fable“ projektas tariamai pradėjo dirbti 2018 m. Ir, kaip rašoma, vis dar neturi paskelbtos datos.
Ar generatyvinė AI tai ištaisytų ar padarytų greičiau? Nežinoma. Tačiau žaidimai trunka ilgiau ir ilgiau vystytis, ir yra tik tiek laiko, kad „Xbox“ vadovas Philas Spenceris gali būti tinkamas.
„Xbox“ ruožtu „išsaugojimas“ yra pagrindinė jų argumento „Muse“ dalis. Pradiniame pranešime „Microsoft“ žaidimų AI korporacijų viceprezidentė Fatima Karar teigė, kad „Muse“ gali padaryti senesnius žaidimus prieinamą šiuolaikinei auditorijai be daug darbo, neatsižvelgiant į aparatūros pažangą. Tai, remiantis „Karar“ samprotavimais, sudarytų galimybių išlaidas, išleistus remasterams ir atgaline suderinamumo inžinerijos pagrindu. Bet nieko „Xbox“ nerodė „Muse Today“.
Panašu, kad viešai paskelbdamas tokį didelį rinkodaros postūmį „Muse“, „Xbox“ bando aptarnauti du akcininkų ir futuristų meistrus. Viskas gerai ir gerai, tačiau svarbu atsiminti, kad „Muse“ turėjo išmokyti šimtus valandų žaidimo, kurį Kembridže sukūrė žmonės, su kuriais auditorija dažniausiai nebendravo. Jei visi tos lygties elementai nėra patenkinti, kaip gali būti vadinamas galutinis produktas, išskyrus kompromisą?
Source link