Generalinis direktorius Andrew Wilsonas sako


Elektroninio meno generalinis direktorius Andrew Wilsonas teigė, kad EA „pakilo„ Momentum “„ EA Sports FC “ketvirtajame fiskaliniame kvartale, pasibaigusiam 2025 m. Kovo 31 d., Po„ laikino sulėtėjimo “fiskaliniame ketvirtyje.

Sausio žaidimo atnaujinimas, kuris buvo didžiausias tiesioginių paslaugų atnaujinimas EA, kada nors paskelbtas FC –
Derinant su žaidėjų bendruomenės ir mūsų „Metų komandos“ renginiu, „sukėlė tikrą prekės ženklo kūrimo momentą su mūsų gerbėjais“, – sakė jis. Garso atsiliepimai pagerėjo, o srauto atnaujinimų kadencija padėjo tęsti pagreitį.

Tai padėjo tinklams rezervuoti, o po sausio mėnesio atnaujinimo žaidėjų įsitraukimas buvo didesnis nei žaidėjų įsitraukimas. EA bendravimas su gerbėjais grįžo į normalų lygį ir baigė ketvirtį. EA akcijų kaina padidėjo 5,45% iki 162,96 USD prekybos po darbo.

Mobiliojo augimo padėjo internetinė parduotuvė

„FC Mobile“ taip pat viršijo lūkesčius, susijusius su įsitraukimu ir įsigijimu per metus, nes mes nuolat sutelkėme dėmesį į hiperkultūralizaciją, praėjusio ketvirčio internetinės parduotuvės paleidimą, kuris paskatino prasmingesnius grynuosius užsakymus ir sėkmingą metų komandos programą.

Šis komentaras apie internetinės parduotuvės paleidimą yra reikšmingas, nes „Epic Games“ laimėjo antimonopolinio teismo kovą su „Apple“ apie tai, ar žaidimų kompanijos gali reklamuoti savo „App Store“ programas, kad jos turi mažesnes kainas už „App Store“. Žiniatinklio parduotuvės gali pridėti daug mobiliųjų žaidimų, nes tai reiškia, kad žaidimų gamintojui nebereikia mokėti iki 30% pajamų „Apple“ ar „Google“.

Net ir tai daro, EA taip pat glaudžiai bendradarbiauja su platformomis. Wilsonas teigė, kad „FC Mobile“ vaidins pagrindinį vaidmenį didinant žaidėjų įsitraukimą, pradedant nuo neseniai paskelbtos partnerystės su „Apple“ ir MLS aplink integruotą srautinį transliaciją ir įvairių platformų fandomą su pirmosiomis rungtynių transliacijomis kitą savaitę.

„EA Sports FC Mobile“ naujų žaidėjų įsigijimas ir kasdieniai aktyvūs vartotojai per metus padidėjo daugiau nei 20%. „FC Mobile“ išlieka pagrindinė strateginė iniciatyva, siekiant padidinti futbolo franšizės pasiekiamumą.

„Puikus demonstravimas, kaip mes auginame savo auditoriją per„ FC Mobile “, yra tai, kad keturios didžiausios mobiliųjų telefonų rinkos, įskaitant teritorijas Viduriniuose Rytuose ir Pietryčių Azijoje, skiriasi nuo keturių didžiausių mūsų HD rinkų“, – teigė Wilsonas.

Jis sakė, kad ne tik futbolo žaidimų verslas reguliariai yra geriausias vaizdo žaidimas Vakarų pusrutulyje, bet ir viena didžiausių sporto pramogų platformų pasaulyje.

EA Amerikos futbolo žaidimai visoje Madden NFL ir koledžo futbole per konsolę ir kompiuterį padidino dviženklius skaitmenis. Žaiditos valandos padidėjo 68%, todėl grynieji užsakymai viršijo 1 milijardą dolerių – daugiau nei 70% per metus, sakė Wilsonas.

Šį ketvirtį „American Football“ ir toliau vyko sausio mėn. „College Season“ nacionaliniame čempionate ir vasario mėn. „Super Bowl“, sakė Wilsonas.

Po sezono įsitraukimas ir pinigų gavimas ir toliau vaidina prasmingesnį vaidmenį, nes žaidėjai ir gerbėjai ne sezono metu ieško EA dėl savo sporto pramogų. Pavyzdžiui, neseniai paskelbtas NFL juodraštis buvo puiki galimybė toliau bendrauti su „Madden NFL“ ir „College Football“ per didelę vertę, savalaikį turinį, kad būtų galima vykdyti nuolatinį įsitraukimą, susisiekti su gerbėjais ištisus metus ir skatinti žaidėjų išlaikymą, kai EA galva eina į kitus fiskalinius metus.

Be to, „UFC 5“, „F1 24“ ir „NHL 25“ pateikė nuoseklią kokybės ir pagilinto žaidėjo ryšį visame portfelyje. „EA Sports App“, šiuo metu „La Liga“, „La Liga“ Ispanijoje, pateikia teigiamus ankstyvuosius įsitraukimo ir išlaikymo rodiklius, sustiprinančias viziją augti į pirmaujančią pasaulio interaktyvią sporto platformą.

„Žvelgdami į ateitį, mes planuojame išplėsti savo pasiekiamumą papildomose rinkose su naujais strateginiais partneriais, tuo pačiu nuolat tobulinti programos patirtį per išplėstinę funkcijas ir labiau suasmenintą turinį“, – teigė Wilsonas. „Mūsų dėmesys išlieka kasdieniniam įsitraukimui, bendruomenės sąveikos puoselėjimui ir ilgalaikio pasaulinio augimo palaikymui“.

Analitikų skambutyje Wilsonas sakė: „Mes turime didelę užmojį kurti didžiausią šios šalies futbolo bendruomenę ir iš tikrųjų būti pirmaujančia skaitmeninio futbolo gerbėjų platforma per interaktyvias pramogas. Praėjusiais metais vykusio koledžo futbolo atidarymas buvo tik pirmas žingsnis“.

Wilsonas pridūrė: „Ir vėl aš pripažįstu, kad beveik neabejotinai buvo paklausa, o 10 metų nepradėjo franšizės. Bet aš taip pat sakyčiau, atsižvelgiant į žaidimo kokybę, kurią sukūrė mūsų komanda, atsižvelgiant į tai, kokį sužadėtuvių lygį turėjome iš gerbėjų bazės“.

Jis sakė, kad komandos užmezga gilesnį ryšį tarp kolegijos ir NFL žaidimo šiais metais, taip pat ateinančiais metais sukuria daug didesnes ekosistemas aplink kombinuotą franšizę.

„Mes ir toliau plėtosime šį verslą, atsižvelgiant į sporto augimą ir pasinaudosime nuolatiniu jaunų gerbėjų įsisavinimu su interaktyviais
Pramogos “, – sakė jis.

Ne sporto pramogos

„Gamesbeat“ dekanas Takahashi žaidžia padalintą grožinę literatūrą su komandos nariu.
„Gamesbeat“ dekanas Takahashi žaidžia padalintą grožinę literatūrą su komandos nariu.

Nors „FY2025“ buvo didžiausi visų laikų „EA Ports“ rezervavimo metai, tai taip pat buvo naudinga pramogų vamzdynui, kaip Wilsonas vadina likusią kompaniją. „Sims“ per metus padidėjo dvigubai skaitmens per metus, kai buvo skirta grynųjų rezervacijų per ketvirtį per žaidimo 25-ąsias jubiliejų.

EA privertė gerbėjus vėl įsitraukti į naują išplėtimo paketą-verslą ir pomėgius-„Sims 1“ ir „2“ sugrįžimą ir kūrėjų pagamintų rinkinių išleidimą. Tai žymi geriausius ketvirtojo ketvirčio grynųjų rezervacijų rezultatus visų laikų franšizei ir atveria kelią nuolatiniam „Sims“ visatos plėtrai per ateinančius kelerius metus, sakė Wilsonas.

Kalbant apie „Split Fiction“, naujasis „Josef Fares“ „Hazelight Studios“ intelektinės nuosavybės IP pardavė keturis milijonus egzempliorių, kurie, pasak FO Stuart Canfield, buvo dvigubai didesni nei lūkesčiai. Nepaisant to, EA atleido žmones per ketvirtį „Repawn“ ir kitose EA dalyse dėl „pertvarkymo išteklių, išlaidų valdymo ir sutelkimo į mūsų didžiausias galimybes“.

„FY26“ EA pradeda dvi mūsų ikoniškiausias franšizes – „Skate“ (kuri EA rašo pačiūžų) ir „Battlefield“.
Pastatytas kaip dinamiška gyva paslauga, „Skate“ yra skirta augti kartu su savo bendruomene, siūlanti naujus būdus, kaip išreikšti kūrybiškumą, stilių ir progresą laikui bėgant, sakė Wilsonas. Ankstyva prieiga ateis 2026 fiskaliniais metais.

Mūšio lauko bandymas

https://www.youtube.com/watch?v=LQIOYR3ODBY

Kreipdamasis į „Battlefield“, EA laikosi šiuolaikiško, žaidėjų pirmojo požiūrio į šios kitos lygio patirties kūrimą, testavimą ir rinkodarą. Per „Battlefield Labs“ – didžiausią franšizės istorijos iniciatyvą „PlayTesting“ – EA įtraukia žaidėjus anksčiau ir prasmingiau nei bet kada anksčiau, testuoja mastu ir patvirtina pagrindinę žaidimo patirtį, sakė Wilsonas.

„Šimtai tūkstančių žmonių į tai pasvėrė ir tikrai suteikė mums atsiliepimų, kurie padės mums sureguliuoti ir subalansuoti šį neįtikėtino masto žaidimą. Ir dabar, kai mes pereisime į kitą etapą, pradėsime atsiverti platesnei auditorijai, pritraukdami daugiau Šiaurės Amerikos ir Europos ir pradedame nuo Azijos“, – sakė Wilsonas analitiko skambutyje.

Per „Play Sessions“ su pagrindine „Battlefield“ žaidėjų grupe visoje Europoje ir Šiaurės Amerikoje EA baigė tūkstančius valandų žaidimo, o atsakymas žymiai viršijo lūkesčius: iki šiol pasirašė daugiau nei 600 tūkstančių žaidėjų, kartu su nuostabiais 350 milijonų „Battlefield“ peržiūromis
Turinys nuo mūsų pranešimo.

„Mes tvirtai einame į FY26 leidimą, o vėliau šią vasarą su dideliu pasauliniu atskleidimu“, – sakė jis. Laimei, „Rockstar Games“ teigė, kad „GTA VI“ startuoja 2026 m. Gegužės 26 d., Neišsilenkus kovos laukui.

Wilsonas tai pasakė apie AI: „Aš taip pat noriu šiek tiek laiko pakalbėti apie tai, kaip AI maitina mūsų ateitį. Mes žiūrime AI kaip galingas kūrybiškumo, inovacijų ir žaidėjų ryšio greitintuvas

Jis pridūrė: „Mūsų kūrėjai naudoja AI, kad peržengtų tai, kas įmanoma dizaine, animacijai ir pasakojimui, padeda mums pristatyti gilesnį, svaiginantį žaidimą. Tai yra šios technologijos galios sustiprinimas, kad būtų galima atrakinti naujas galimybes interaktyvių pramogų ateičiai“.

Canfield teigė, kad 2025 fiskalinių metų rezultatai apėmė 7,36 milijardo JAV dolerių grynuosius užsakymus, tai yra 1%. Amerikos futbolo žaidimai viršijo 1 milijardą dolerių grynųjų užsakymų, ty 70% daugiau nei prieš metus. Šį augimą kompensavo minkštumas „Apex“ legendose.

„Full Game Net“ užsakymai sudarė 2,02 milijardo dolerių, tai padidino 1%, o „EA Sports College Football 25“ ir naujų „Blockbuster“ leidimų, įskaitant padalijimo grožinę literatūrą ir „Dragon Age: The Veilguard“, kuris kompensuoja ankstesnių metų „Žvaigždžių karų Jedi: Survivor“ ir „Fulder Sports FC 25 Full Game“ pardavimus.

„Live Services“ grynieji užsakymai buvo 5,34 milijardo JAV dolerių, ty 2%, o tai atspindėjo apytiksliai keturių taškų vėją iš „Apex Legends“, be apytiksliai trijų taškų vėjo nuo gruodžio ir sausio mėnesio „FC Ultimate“ komandoje. Šiuos vėjus iš dalies kompensavo Amerikos futbolo jėga.

„EA“ fiskaliniais metais, kurie baigiasi 2026 m. Kovo 31 d. Pasibaigus „Skate“ ir „Battlefield“, paleidimui. Tai yra išleidimų, įskaitant „EA Sports F1 25“ gegužės 30 d., Ir dar keturis „EA Sports“ titulus ketvirtadaliui, kuris baigiasi rugsėjo 30 d. – „EA Sports Football 26“, „EA Sports Madden NFL 26“, „EA Sports NHL 26“ ir „EA Sports FC 26“.

Makroonvizija

https://www.youtube.com/watch?v=EIP9SMJNH1W

Vienas padrąsinantis dalykas: Wilsonas ir Canfieldas nekaltino dėl tarifų sukurtų vėjų ar sunkios ekonomikos.

Wilsonas gavo klausimą apie makroekonominę aplinką ir, jei tai sušvelnins paklausą. Ar jis siektų aukštesnių kainų taškų ir išnagrinėtų IPS kainų nustatymo galią?

Jis sakė, kad didžiausios įmonės franšizės per kelis dešimtmečius pasirodė gerai, nors jos neturi jokių imuninių makrokomandų renginių. Tačiau jis sakė, kad prekės ženklai buvo „nepaprastai atsparūs“ net ir sunkiais makrokomandomis.

„Paprastai mes matėme, kad mūsų didžiausios franšizės veikia labai gerai, ir tam yra tikrai rimta priežastis. Pramogos yra esminis žmogaus poreikis. Tai buvo liudininkai laiko pradžioje. Šiuo metu mūsų pramogų forma yra pirmoji pramogų forma daugumai pasaulio gyventojų ir kasmet auga, kai mūsų pramonė tęsia“, – sakė Willsonas. „Ir mes atstovaujame neįtikėtiną vertę. Kai pagalvojate apie pinigų sumą, žaidimas kainuoja pinigų sumą, kurią ji kainuoja pratęsti ir sustiprinti, kad per 365 dienas, tai vis tiek reiškia neįtikėtiną vertę, kad gautumėte tą pramogų ištaisymą.”

Jis sakė, kad EA mano, kad tai gali ir toliau teikti „neįtikėtiną pramogų patirtį, net ir pasaulyje, kuriame mes negalime būti apsaugoti nuo prasmingų makroekonominių prastovų. Mes tikime, kad būsime atsparūs, ir mes tikime, kad tam tikrą laiką galime augti per tam tikrą kainų galią“.

Paklaustas apie „GTA VI“ vėlavimą, jis pasakė: „Aš nesu tikras, kad galiu pakomentuoti likusią pramonės dalį ir jų paleidimą ar paleidimo laiką, išskyrus tai, kad paprastai pasakyčiau, kad žaidimai pastatyti ir tobulėti užtrunka daugelį metų, ir mažai tikėtina, kad jei jūs dar nesate pasirengę, kad mes galėtume paleisti anksčiau, kad mes galėtume tikėtis anksčiau. Langas, kurį, mūsų manymu, buvo labiausiai mūšio lauko jausmas, tačiau mes neatsisakysime lango, kuris, mūsų manymu, sutrumpino vertę, kurią investavome į franšizę, arba vertę, kurią, mūsų manymu, mūsų žaidėjai iš jo gaus iš jo, kai tik jie peršoks, ir pradėsime žaisti dabar, o ne per daug, mes tikime, kad langas yra aiškesnis nei anksčiau, ir mes turime labai gerai.

„Canfield Battlefield“ daugiau nei ketverius metus pastatė kelios žaidimų studijos. EA per daugelį metų padengė šias išlaidas, ir netrukus bus išmokėti šios investicijos.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -