Kėdainiuose pradedamas lietuviškų ledų eksportas į Japoniją


Žemės ūkio ministerija sėkmingai tęsia ekonominės diplomatijos plėtrą Indijos ir Ramiojo vandenyno regione.

Ledų gamintoja UAB „Vikeda“, valdanti prekės ženklą „Dadu“, pasiekė istorinį susitarimą su Japonijos pieno pramonės milžine „Takanashi Group“  ir tapo pirmąja Lietuvos įmone, kuri eksportuos savo gaminamus ledus į Japoniją.

MN 15 | Straipsnio vidus 1 pragrafas | 969×200

Japonija yra prioritetinė ir strateginė Lietuvos partnerė žemės ūkio produktų eksporto skatinimo veikloje. Bendradarbiaudama su Žemės ūkio ministerija bei Lietuvos ambasada Japonijoje, žemės ūkio atašė Japonijoje Kristina Mineikienė bei buvęs žemės ūkio atašė Deividas Kliučinskas tarpininkavo padedant „Takanashi Group“ spręsti su standartų atitikimu susijusius klausimus.

„Vikeda“ įveikė griežtus Japonijos standartų reikalavimus ir adaptavo ledų receptūrą pagal šios šalies rinkos poreikius. Šie ledai bus eksportuojami į restoranus, kavines ir viešbučius Japonijoje. Be to, naujasis partneris taip pat turi atstovybę Taivane, todėl planuojama ir tolimesnė plėtra Ramiojo vandenyno regione. Nauju susitarimu atveriamos durys ir kitų lietuviškų ingredientų eksportui, nes „Takanashi Group“ yra ir prekybos, ir gamybos įmonė.

Pradedamas lietuviškų ledų eksportas į Japoniją

Tai – Japonijoje gerai žinoma kompanija, skaičiuojanti daugiau nei 110 veiklos metų ir garsėjanti aukštos kokybės produktais. Ji gamina ledus, gerai žinomus Azijos rinkoje, įskaitant „Haagen-Dazs“ prekės ženklą. Bendradarbiavimas tarp Lietuvos įmonės ir „Takanashi Group“ prasidėjo prieš penkerius metus, kai Japonijos kompanija pradėjo ieškoti patikimų tiekėjų Europoje.

„Takanashi Group“ atstovai kelis kartus lankėsi „Vikeda“ gamykloje, o lietuvių komanda turėjo galimybę stažuotis Japonijoje. Toks bendradarbiavimas padėjo užtikrinti, kad „Dadu“ ledai atitiktų visus Japonijos rinkos reikalavimus. Teigiama, kad pirmaisiais metais planuojama įsivežti apie 10 konteinerių lietuviškų ledų.

Žemės ūkio viceministras Vytenis Tomkus teigia, kad šis projektas yra puikus ekonominės diplomatijos pavyzdys, atskleidžiantis Lietuvos verslo potencialą sėkmingai įveikiant iššūkius ir užmezgant ilgalaikius ryšius net ir pandemijos bei kitų kliūčių akivaizdoje.

„Tikimės, kad šis bendradarbiavimas taps tvarumo ir ilgalaikiškumo simboliu, paskatinančiu kitus verslus dar aktyviau veikti, stebint, kaip Lietuvos produktai gali rasti vietą itin aukštus kokybės standartus turinčiose rinkose“, – sako viceministras.

2023 m. Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų eksportas į Japoniją pasiekė 26,8 mln. eurų – tai 19,1 proc. daugiau nei 2022 metais. Japonija užima 41 vietą tarp 157 Lietuvos eksporto partnerių, tačiau yra laikoma prioritetine rinka Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -